28 maart 2020

Scoren met je socials

Speciaal voor de ondernemers van wie de dagen er nu ineens heel anders uitzien, is er de ‘scoren met je socials sessie’. Dat betekent samen met mij aan de slag gaan met het creëren van steengoede content voor jouw merk. Content waarin jouw toegevoegde waarde centraal staat. Dat wordt scoren met je socials door jou en je merk in de picture te zetten.

Dit is hét moment om aan je merk te werken

Work-outs doen we in de achtertuin, latte’s maken kunnen we thuis straks net zo goed als onze favoriete barista’s, concerten bezoeken we via Instagram en bijkletsen met familie en vrienden doen we via FaceTime of via het raam. Genoeg te doen dus vanuit huis! Maar eerlijk is eerlijk: we scrollen met z’n allen ook veel meer op onze telefoon. En daar ga jij als ondernemer of zzp’er je voordeel mee doen

Dit is hét moment om goed zichtbaar te zijn op jouw (zakelijke) social media kanalen. Dat vergt wat voorbereiding, maar daar help ik je bij. Vanaf nu is het daarom mogelijk om een ‘scoren met je socials sessie’ bij me te boeken. Super handig, aangezien ik nu niet bij jou langs kan komen om je merkfoto’s te maken.

Ik geef je alvast 5 praktische tips zodat je zelf (met je smartphone) aan de slag kunt met merkfotografie.

Samen content maken

Content maken doen we nu even anders. Om te beginnen brainstormen we via Zoom. We hebben het over jou en je bedrijf, over je doelen, je toegevoegde waarde en je merkverhaal. Op basis daarvan maken we een storyboard*. We kijken naar de mogelijke verhaallijnen en de boodschap die daarbij hoort. Je kunt daarbij natuurlijk rekenen op mijn tips en advies, zodat alle content die we gaan creëren ook daadwerkelijk past bij jouw merk. Zodat jij opvalt bij jouw ideale klant.

Na de video call ga jij aan de slag met het maken van de merkfoto’s (met je smartphone) die we uitgedacht en voorbereid hebben en ik schrijf ondertussen de bijbehorende teksten.

Wat kun je verwachten?

> 'Social sessie' via Zoom van circa 1 uur waarin jij me vertelt over je merk en we samen brainstormen.
> Een concreet storyboard: schets / beschrijving van de foto’s die jij kunt gaan maken en tips voor hoe je dat kunt doen.
> 10 korte teksten die passen bij jouw merk en de foto’s die jij gaat maken
Investering: € 150,00 exclusief btw

Heb je nog geen merkverhaal?
Boek ook een merksessie

Om gebruik te kunnen maken van de ‘scoren met je socials sessie’ is het van belang dat je al een merkverhaal hebt, of een duidelijke merkidentiteit waarop we kunnen voortborduren. Heb je dit nog niet duidelijk voor ogen? Geen probleem, je bent zeker niet de enige! In dat geval is het verstandig om aanvullend een ‘merksessie’ in te plannen. Hier kun je je goed op voorbereiden (ik vertel je natuurlijk hoe), zodat we de belangrijkste uitgangspunten duidelijk op een rij kunnen zetten. Merken met een duidelijke persoonlijkheid zijn succesvoller, dus zorg ervoor dat je een helder merkverhaal hebt waarin jouw toegevoegde waarde naar voren komt. 

Combineer je de ‘merksessie’ met een ‘scoren met je socials sessie’, dan betaal je € 95,00 exclusief btw voor de ‘merksessie’

Goed om te weten

'Help! Mijn foto's zijn flets'
De meeste smartphones maken kwalitatief prima of zelfs gewoon hele goede foto’s. Wanneer je foto’s maakt bij voldoende daglicht zal je ook zien dat de kleuren helder zijn. Afhankelijk van de stijl die bij jouw bedrijf past, wil je de foto’s bewerken. Dat kan natuurlijk met filters en bewerkingstools van bijvoorbeeld Instagram, maar er zijn online ook verschillende goede presets voor smartphones te vinden. Natuurlijk kun je mij ook even bellen, dan bewerk ik je foto’s voor een kleine meerprijs zodat ze de juiste uitstraling krijgen.

Vormgeving content
Zoek je grafische ondersteuning? Bijvoorbeeld door de content die we gaan maken te voorzien van jouw herkenbare huisstijl, geen probleem. Ook dit kun je gerust bij mij neerleggen. Stuur me een berichtje om te informeren naar de mogelijkheden of bel me even.

*Het storyboard is een overzicht van de te maken content. Per onderwerp beschrijven we wat de boodschap moet zijn en welk beeld daarbij hoort, dit beeld schetsen we al tijdens de videocall. Dankzij het storyboard ontstaat er een duidelijke verhaallijn waar jij en ik mee aan de slag kunnen.

Adres

Baron van Wijnbergenlaan 12
7383 AE Bussloo (Voorst)