11 april 2021

Getting shit done

Dit zijn ze hoor, de merkverhalen waar ik heel erg blij van wordt. Wanneer je aan het begin van een merksessie denkt 'welke kant gaat dit op?', dat het even lijkt dat we niet tot een kern komen. Totdat we iets wat niets met de dienstverlening zelf te maken lijkt te hebben, gebruiken als het centrale onderwerp van het volledige merkverhaal. Dat gebeurde er tijdens de merksessie met Mieke.

Zoals je in de horeca ziet

Zoals we mooi verwoord hebben is Mieke een ondernemer die vraagstukken oplost op het snijvlak van business, processen en IT. De manier waarop ze dat doet maakt haar ontzettend goed in haar werk. Daarnaast denk ik dat veel bedrijven ├ęcht zitten te wachten op Mieke, met haar 'getting shit done' mentaliteit. Een mentaliteit zoals je die ook in de horeca ziet.

Unieke invalshoek

Horeca, dat kwam dus steeds terug in ons gesprek. Met name de dynamiek van de sector en de manier van werken. Er bleken bijzonder veel raakvlakken te zijn tussen de manier waarop Mieke werkt en hoe dat in de horeca gaat. Het teamwork, het harde werken en het plezier, de humor en de verbinding. Fantastisch hoe alles zo erg klopte en hoe uniek haar verhaal werd.

Zo herkenbaar

Een projectleider/productowner die werkt op het snijvlak van business, processen en IT, met een mentaliteit zoals je die in de horeca ziet. Te gek toch?! En zo herkenbaar! Want als je al met een mega ingewikkeld vraagstuk zit, dan wil je toch dat iemand zoals Mieke zich daarin vastbijt? Nouja, niet iemand 'zoals' Mieke. Gewoon, Mieke. En niemand anders.

Adres

Baron van Wijnbergenlaan 12
7383 AE Bussloo (Voorst)